Breaking News
Loading...
Sunday 9 November 2014

Bagaimana nak memilih kolagen yang terbaik?

Lambakan produk kolagen yang ada di pasaran tapi kita masih tak tahu dan keliru untuk mendapatkan sumber kolagen yang sihat serta selamat dan memberikan kesan positif kepada kulit dan sistem badan.

Saya pun begitu. Dahulu.

Rasa macam semua produk pun bagus, nak-nak lagi kalau yang jenis "viral" dan "trending" di Facebook. Teruja juga rasa nak mencuba!

Apa kata saya kongsikan tips kepada anda cara nak pilih kolagen yang betul-betul menepati citarasa yang anda inginkan?

  1. Kolagen yang baik adalah kolagen yang berbentuk cecair dan diambil dengan secara oral. Maksudnya dengan cara minum. Sebabnya untuk memudahkan sintesis enzim kolagen tersebut lebih mudah diserap ke dalam sistem badan.
  2. Pilih kolagen anda yang bersaiz sekurang-kurangnya 1000 Dalton dan ke bawah. Microfine size yang baik akan membantu penyerapan 100% ke dalam sistem badan, saiz yang begini yang memudahkan serapan ke dalam sel dan akan memberi efek yang pantas.
  3. Pastikan kolagen itu mengandungi anti-oksidan yang tinggi untuk menggalakkan anti-penuaan
  4. Kolagen itu tidaklah semata-mata untuk mendapatkan kulit yang cantik, ia sepatutnya menawarkan bonus dengan kandungan "glucosamine" yang membantu kesihatan sendi.
  5. Pastikan kolagen tersebut mengandungi elemen vitamin B Complex yang mana ia boleh membantu sintesis untuk menghasilkan kolagen dari tubuh kita sendiri.
  6. Kolagen tersebut mempunyai emolient yang tinggi dan unggul bagi mengoptimumkan kelembapan kulit anda.
  7. Kolagen tersebut mempunyai bahan yang merangsang penghasilan asid hyaluronic untuk memberi kesan kepada kulit yang lebih tegang kerana asid ini berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang lebih elastin.
  8. Dan yang paling penting, pastikan ia selamat dan tidak mengandungi toksin.
Saya, semestinya dan jumpa dan sudahpun mencuba!

Giliran anda, SEKARANG!
Kalau inilah masalah anda sekarang, kolagen Shaklee juga mampu menghilangkan keresahan jiwa anda dengan kewujudan mereka ini!


Pilihlah cara nak cantik yang tidak menyusahkan anda, taknak la cucuk-cucuk ye tak? Lagipun setahu saya cara ini lebih mahal dan belum tentu selamat seperti pilihan kolagen yang lebih senang kita ambil dengan cara bancuh dan telan!

Kolagen Shaklee memang hebat! Saya pun tak tahu begitu hebat sampaikan tiba-tiba mereka bertungkus lumus repeat order!

Jadi sesuailah saya labelkan tagline kolagen kami ini dengan,

"Kau pasti repeat order!"

Yang lebih menakutkan ialah, mereka bukan beli sekotak sahaja, BERKOTAK-KOTAK!

Dan mula merungut,

"Kenapa baru sekarang kau nak recommend kat aku???"


Jangan tunggu sampai benar-benar terlambat! Anda beli 3 kotak Shaklee Collagen Powder, anda layak buat side income di bawah legasi saya! Buat 2,3,4,5 hatta 6,7 angka pon tak mustahil!

Kebetulan, saya sedang mencari 4 orang untuk menjadi protege saya!

Jom, sertai kami!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved