Breaking News
Loading...
Wednesday 5 November 2014

Promosi November : Omega Guard, The World's Finest Fish Oil

Alhamdulillah..sudah berlangsung promosi ESP dan Meal Shakes sepanjang Oktober lepas.
Alhamdulillah..rasa seronok dapat bantu pelanggan saya sihat dengan suplemen Shaklee, suplemen yang paling digemari ramai!

Saya yakin, anda yang membaca entri-entri saya sebelum ini pon, menggemari Shaklee.

Anda rasa bersyukur ditemukan dengan Shaklee.
Memang rasa ngam dengan badan dan secocok dengan duit yang anda bayar.

Betul-betul "value of money" bukan?

Samalah seperti saya. Selepas kesilapan demi kesilapan saya telah merosakkan sistem badan makan ubat kuruslah, ubat tambah susu badan lah, ubat nak kasi kulit muka gebu putih melepak lah..akhirnya saya yang merana!

Sehinggalah saya ditemukan dengan Shaklee pada tahun 2010. Alhamdulillah memang benar-benar berpuas hati.

Dan tahun 2012 saya join buat side income. Lagi puas hati! Makan dan kongsikan kebaikan Shaklee sambil-sambil jana pendapatan dan tolong orang lain jana pendapatan juga.

Asalnya makan aje tu! Melarat dah sampai buat side income iye tak?

Sebab Shaklee memang..

"Always work, always safe, always green.."

Tak percaya? Tak payah percaya, cuba dahulu!

Okay, back to our promotion!
Tak lain tak bukan! Satu-satunya minyak yang turun harga tahun ini.
Minyak ikan Shaklee.
Kot-kotla anda pernah dengar kawan-kawan, ipar duai, sedara mara bercerita tentang minyak ikan Shaklee..iyaaa...anda dah jumpa!
Shaklee yang cakap, bukan saya yang cakap tau!
Bila dah dilabelkan tahap "world" tu maksudnya memang betul-betul baguslah tu.
Maksudnya memang selamat dan meyakinkan untuk ditelan.
Maksudnya pencarian anda dah pun berakhir.
Maksudnya anda dah beruntung sebab apa yang anda nak dah jumpa, dah tu dengan promosi pulak tu SEPANJANG NOVEMBER ini.

Promosi kali ini ada dua. Iya, DUA.
  1. Twin Pack promotion: Anda beli 2 botol, anda dapat DISKAUN 5%
  2. BUY 6 FREE 1: Ini promosi seperti biasa, bagi anda yang memang dah lama makan Omega Guard sebagai suplemen pelihara jantung, suplemen buang buncit, suplemen asma dan lain-lain, MEMANG WAJIBLAH PILIH PROMOSI YANG INI. Botol yang ke 7 diberi secara PERCUMA ini bernilai RM135.
Takde siapa yang boleh bagi begini punya promosi, memang Shaklee aje!

Omega Guard mejadi pilihan ramai buat mereka yang bersungguh-sungguh nak pelihara kesihatan jantung mereka. Eh, risaukan, ramai sangat yang mati muda akibat sakit jantung? Iya, memang ajal maut di tangan Allah SWT, tapi menjaga kesihatan badan dan sistemnya menjadi perkara wajib bagi setiap hambaNya.

Saya ambil Omega Guard untuk kuruskan perut yang buncit..hehehe..dah bersalin 4x mungkin dah boleh agak betapa gelebernya perut itu. Oh, maluuuu! Sewaktu mengandung juga saya dah ambil Omega Guard untuk salurkan DHA dan EPA juga kepada bayi bagi tumbesaran otak!

Ok, Omega Guard memang terbaik untuk ibu berpantang pulihkan ingatan. Tak tahulah, macam ada penyakit pelupa yang melampau bila selepas bersalin. Jadi, dalam berpantang lagi saya dah mula telan Omega Guard.

Omega Guard untuk siapa lagi? Mungkin entry ini membantu!

Jadi, jangan buat-buat lupa ye DOUBLE PROMOTION yang menggemparkan ini!

Kasi bakar lemak dalam badan tu.
Kasi rendahkan bacaan kolestrol.
Kasi kuat ingatan dan cekap buat kerja.

Cepat, Shaklee nak kasi FREE SEBOTOL kalau beli 6 botol.
Nak kasi 5% DISKAUN kalau beli 2 botol.

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved