Breaking News
Loading...
Wednesday 8 October 2014

Realitikan Mimpi bersama Shaklee!


Ada 3 cara mudah untuk menyertai legasi saya;
  1. Dengan bayaran RM75, anda akan diberikan Shaklee Opportunity Kit di dalam beg bewarna hitam yang mengandungi katalog, buku resit, buku panduan produk dan lain-lain lagi 
  2. Dengan membuat belian RM650 ke atas atau dengan 200 unit volume melayakkan anda untuk didaftarkan secara percuma!
  3. Membuat belian promosi ESP sepanjang Oktober ini. Sah sehingga 30 Oktober 2014 SAHAJA.
Bantu saya untuk bantu anda!

Siapa sangka impian anda yang dahulunya hanya angan-angan kini anda sudah mampu merealisasikannya.

Saya selalu berpegang kepada "Dreams do come true", ya, rupa-rupanya jika diberikan tunjuk ajar dan cara, mimpi sebenarmya boleh jadi kenyataan!

Disertakan dengan kesungguhan, tidak mudah putus asa, dan usaha yang bertubi-tubi, semuanya sudah berstatus TIDAK MUSTAHIL.

Be in the right group! Dah tersalah daftar di bawah sponsorship lain, anda sudah tidak boleh berpatah balik untuk menjadi anak didik saya!

Buat keputusan sekarang! Jika anda bersedia, saya lebih bersedia ganda dua!
Jika anda serius untuk berjaya, saya lebih lagi serius untuk membantu anda realitikan mimpi!

Siapakah barisan mentor saya yang dah TERBUKTI berjaya?

Mereka ialah mentor saya, mentor adalah "short-cut" kepada kita untuk menuju kejayaan, sebab mentor dah lalui liku-liku perniagaan, mereka dah lebih banyak tahu dan faham maka apabila kita mengikut segala tips dan formula kejayaan mereka, kita boleh berjaya lebih cepat!

Jom berkenalan!

Upline saya, yang bertanggungjawab bawa saya ke dunia REALITIKAN MIMPI..
Master Hafsah Mardhiah (berselempang Master Coordinator)

Diikuti oleh upline yang kedua, (Upline kepada Master Hafsah Mardhiah)

Master Nur Zahirah
Diikuti pula upline saya yang ketiga, (Upline kepada Master Nur Zahirah)

Presidential Master Nur Laila
Dannnn..inilah grand super duper upline saya..

Presidential Master Shareeza (Kredit : Majalah Harmoni Sept 2014)

Alhamdulillah..saya sangat sangat bersyukur ditemukan dengan mereka ini..kalau anda faham, saya adalah generasi ke-4 Presidential Master Shareeza..

Ilmu dan pengetahuan, pengalaman, dikongsikan bersama dan sekarang saya turut berkongsi ilmu yang diturunkan oleh mereka ini ke susur galur saya pula, warga Bukan Jutawan Biasa!

Be in the right group! Jika anda masih tercari-cari side income yang boleh menjadi main income dan boleh realitikan mimli-mimpi anda....SERTAI KAMI! HARI INI!

Tak sabar- sabar bukan?

Jika betul caranya, tak mustahil anda juga boleh menjadi seperti mereka yang saya perkenalkan! 


Selamat datang ke legasi saya, BUKAN JUTAWAN BIASA!


Ya, saya perlukan anda, untuk membantu anda TUKAR IMPIAN MENJADI REALITI!


----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved