Breaking News
Loading...
Thursday 9 October 2014

Khasiat Meal Shakes yang pelbagai!

Jikalau anda ibu bapa yang prihatin tentang kesihatan dan tumbesaran anak-anak anda, tuan punya blog nak cadangkan Meal Shakes sebagai makanan tambahan untuk anak-anak anda.

Saya dah cuba, dah bertin-tin dan memang puas hati. Jadi apa salahnya saya ajak anda untuk turut mencuba juga. Berbaloi dan istimewanya bulan ini, anda boleh dapat SETIN percuma dengan belian 3 tin!

Suka bukan?

Anda pasti lebih suka jika saya kongsikan khasiat Meal Shakes ini di entry ini!

Iya, Meal Shakes adalah ahli keluarga Mighty 3 Gem! Sebab itu Meal Shakes adalah minuman seisi keluarga. Tetapi yang lebih istimewanya Meal Shakes ini, kanak-kanak seawal setahun ke atas dah boleh menikmati dan enjoy dengan khasiatnya!

Mengapa ibu bapa di luar sana menyukai Meal Shakes, untuk anak-anak mereka?
  • Meal Shakes kaya dengan protein untuk membantu menyihatkan sel-sel dalam badan, kuku dan rambut
  • Meal Shakes mengandungi vitamin A, C, E, Zinc, Selenium sebagai antioksidan
  • Meal Shakes mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses tumbesaran
  • Meal Shakes mengandungi vitamin B Complex, zat besi untuk pembentukan sel darah merah yang pekat
  • Meal Shakes merupakan multivitamin berperisa French Vanilla yang lengkap tanpa pewarna tiruan dan gula
  • Meal Shakes lengkap dengan serat larut yang membantu menyingkirkan lemak berlebihan daripada kolon dan perut
  • Meal Shakes lengkap dengan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang diperlukan
  • Meal Shakes mengandungi Lactalbumin (sejenis susu) yang merupakan bahan yang kaya dengan organisma protein yang sangta berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem badan
  • Meal Shakes membekalkan nutrien asas untuk tumbesaran kanak-kanak
  • Meal Shakes memberikan tenaga secara konsisten
  • Meal Shakes menyokong sistem imun
  • Meal Shakes membantu kekalkan kesihatan secara menyeluruh
Siapakah golongan sasaran yang disyorkan untuk mengambil Meal Shakes?


Kebanyakan ibu bapa memberikan anak-anak mereka Meal Shakes adalah kerana masalah sukar membuang air besar, atau lebih dikenali dengan masalah sembelit!

Saya juga mencuba Meal Shakes untuk anak-anak kerana masalah sembelit juga.

Alhamdulillah, memang berhasil!

Saya dah tak perlukan dia ini untuk membantu anak saya buang air besar. 


Biasa tengok kan?
Ke memang ada berpuluh-puluh stok di rumah?

Hentikan raungan anak-anak anda!
Berikan mereka Meal Shakes!
Saya yakin, anda pasti berpuas hati!

Klik di sini untuk bacaan extra mengenai Meal Shakes

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved