Breaking News
Loading...
Monday 8 September 2014

Hentikan RAUNGAN dan TANGISAN anak-anak anda! Meal Shakes ada solusi!

Adakah setiap kali anak-anak anda membuang dimulai dengan..

1. jeritan??
2. tangisan??
3. meraung sakit??

Anak saya begitu juga, DAHULU la..sekarang dah tak lagi..

Macam-macam cara saya buat, termasuklah bagi minum air, pernah juga beli berbotol-botol ubat yang cucuk kat punggung tu, ouh, kesian sungguh mereka!

Saya tak biarkan ini BERLARUTAN.
Saya TAK SANGGUP tengok terseksanya anak-anak saya tatkala nak berak.
Saya rasa SAYU HATI lihat anak-anak menangis sebab nak berak.
Saya RASA BERSALAH kenapa saya tak mampu nak berikan yang terbaik tanpa RASA SAKIT yang melampau.

Saya mencari solusi.
Saya Google dan baca pendapat ibu-ibu yang lain.

Saya yakin, TIADA ibu yang nak anak dia setiapkali nak berak meraung sampai berpeluh-peluh.

Apa yang saya hadiahkan untuk anak-anak saya?

MEAL SHAKES!

Iya, Meal Shakes jawapan yang PALING KUKUH untuk atasi masalah anak-anak saya! Pada awalnya saya memang niat untuk memudahkan mereka berak, tapi rupa-rupanya Meal Shakes bukan sekadar untuk masalah sembelit.

Meal Shakes berupaya mengurangkan kekerapan anak-anak saya demam, kalau dulu mudah sangat demam, sampai kalau pergi klinik, doktor pon dah kenal. Oh, sedih rasanya.

Iya, demam itu perlu, demam itu ada baiknya jua.

Tapi kalau dah setiap bulan, setiap dua bulan, mudah sangat demam nye?

Risau jugak dibuatnye kan????

Pilih solusi seperti yang saya pilih. Sayangkan anak-anak ni kita sanggup berhabis dan buat apa sahaja kan?


Dapatkan sementara September.
Sebab sepanjang September ini SAHAJA, anda berhak mendapatkan 1 tin PERCUMA apabila anda membuat belian 3 tin Meal Shakes.

Iya, tahun ini sahaja, bulan ini sahaja!

Untung kalau anda beli, sebab anda pon boleh minum!
Untung kalau beli sekarang sementara stok masih ada, Meal Shakes KEGEMARAN ibu-ibu macam saya yang PENTINGKAN kesihatan anak-anak!

Pilihan di TANGAN anda!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved