Breaking News
Loading...
Sunday 7 September 2014

Pengalaman pertama berShaklee!

Bagaimana saya bermula dengan Shaklee?
Apa yang membuatkan saya jatuh cinta dan mengambil "risiko" untuk join MLM Shaklee yang "berhantu" ni?

Saya bermula dengan set penyusuan. Sewaktu itu saya mengalami masalah penyusuan, susu makin hari makin merosot, bila tiba menses bertambah merosot!

Saya risau
Saya cuak
Saya gelisah

Sebab sewaktu itu anak saya belum pon mencecah umur setahun, stok susu sewaktu berpantang dah habis, memang dah sampai tahap "kais pagi makan pagi, kais petang makan petang"

Bermacam-macam petua yang saya cuba, minum Horlick dengan halba, makan pil penggalak susu sampai badan saya bagai dipam-pam akibat nafsu makan yang membuak-buak dek kerana nak membanyakkan susu badan. Waktu minum Horlick dengan halba tu badan memang panas dan berbau. Saya amalkan tak sampai seminggu pon. Hehe.

Entah macam mana saya terjumpa set penyusuan Shaklee sewaktu scrolling news feed di Facebook. Saya ambil ESP dan Alfalfa Complex sahaja  dan akibat berat badan dah mencecah 60kg, SID yang saya beli Shaklee tu cadangkan saya ambil Lecithin bersama.

Alhamdulillah memang puas hati, tapi set ini belumlah lengkap lagi, masih kekurangan untuk imunisasi sebab kalau saya demam atau batuk atau selsema juga boleh memberi kesan kepada penghasilan susu badan. Kalau saya menses atau stress, susu juga boleh "terencat".

Jadi, saya ambil Vit C Plus, Vitalea, B Complex dan Ostematrix.

Hasilnya memang best!

Melarat pula ke set kehamilan sewaktu mengandung anak ketiga. Bertuah anak ketiga saya sebab dia memang pure baby Shaklee. Dari mengandung, kemudian berpantang dan juga penyusuan! Dan sehinggalah saya mengandung anak keempat, pun, pure baby Shaklee.

Hingga ke hari ini, bayi saya berumur 9 bulan pun masih saya menggunakan set lengkap penyusuan.

Okay, bila masanya saya sign up menjadi SID?

Sewaktu saya hamil anak ketiga! Terus sign up sebab saya yakin saya memang akan menggunakan Shaklee sepanjang hidup saya.

Disebabkan ini jugalah saya nekad untuk membantu orang lain untuk sihat bersama Shaklee.

Memang berbaloi! Anda terlupa betapa mahalnya harga suplemen ini (seperti sewaktu mula-mula anda terperanjat mendengar harganya!) tapi, percayalah, bila anda dah rasai kelainan dan kehebatannya, anda tak malu nak mengaku yang Shaklee MEMANG MURAH!

Buat keputusan anda sekarang! Jangan berlengah lagi!

Badan sihat, jiwa raga bahagia!


----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved