Breaking News
Loading...
Friday 5 September 2014

Yang mungkin anda cari, akhirnya, ANDA DAH JUMPA!

Peluang Menjana Pendapatan dengan Shaklee 

Mengapa Shaklee?
Mengapa fqrayakaya.blogspot.com?
Mengapa mendaftar dengan saya?


YA @ TIDAK, anda yang menentukan corak kehidupan semulajadi dengan Shaklee!!!!!

Pilihan ditangan anda, anda berhak memilih, bijak memilih, pandai berfikir, tahu mengatur!!!!!

Saya tidak katakan lain-lain perniagaan tidak boleh diceburi...sebab itu berbalik pada "Pilihan ditangan anda".

Semua bidang boleh dicuba, praktik dan laksanakan tetapi apa yang menarik dengan Shaklee adalah berbeza. Ya mungkin skim MLM adalah sama tetapi masing-masing ada kelebihan tersendiri dan Shaklee adalah suplemen yang terbukti SELAMAT, SEMULAJADI dan BERKESAN. Mudah dan boleh dibuat dimana-mana sahaja di samping permintaan yang TINGGI kerana keinginan untuk hidup sihat dengan pengambilan suplemen sudah menjadi trend sekarang.

Saya percaya dengan perniagaan yang dibuat kini. Tiada masalah sekiranya kita berusaha keras dan gigih. Bukan untuk diri sendiri sahaja tetapi juga untuk semua ahli-ahli yang mendaftar di bawah saya dengan matlamat untuk bersama-sama meningkatkan taraf kehidupan. Dan, FINANCIAL FREEDOM, ya, BEBAS dari MASALAH KEWANGAN!

Jadi kepada anda diluar sana yang masih tercari-cari pendapatan tetap, tambahan @ sampingan @ apa-apa sahaja, sila berhubung dengan saya.

Perlukan nasihat dan bimbingan, saya akan datang ke rumah anda atau di mana-mana saja. Perkara yang paling penting adalah keinginan diri anda untuk mengubah ekonomi diri dan keluarga anda.

Saya antara wakil pengedar sah di Seremban Negeri Sembilan dan kawasan sekitarnya.

Apa tunggu lagi, dapatkan info dan maklumat daripada pengedar yang sah.

Ingin daftar, ianya tidak susah dan pelbagai cara. Inginkan penjelasan lanjut tentang MLM yang HOT ini, sila berhubung dengan saya segera.

BE IN THE RIGHT GROUP.


Anda masih belum terlambat!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda.
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved