Breaking News
Loading...
Wednesday 12 November 2014

4 orang sukarelawan mahupun sukarelawati!

Pernah tak anda mencuba untuk berniaga?
Atau, pernah rasa macam ada bakat untuk meniaga?
Atau, sedang dalam pencarian "aku nak jual ape eh..?"

Berita baik buat anda, yang ada perasaan untuk menjadi usahawan! Ada keinginan untuk mencungkil bakat terpendam anda di dalam dunia perniagaan. Rasa tak sabar dan teruja nak keluar dari zon selesa. Sudah terbuka mata dan hati untuk menggapai impian yang selama ini hanya mainan dalam mimpi. Dah terbayang diri sendiri dengan rumah kediaman mahupun kereta yang anda idam-idamkan.

Saya ada solusi. Saya ada cara. Saya ada medium. Saya boleh tunjuk cara.

Ini bukan entry "head hunting", seandainya anda rasa sedemikian, mohon rujuk semula tajuk entri ini. Tiada paksaan, tiada ugutan, tiada desakan. Yang ada hanyalah sukarela, dan anda suka hati ingin ceburkan diri di dalam perniagaan ini.

Again, saya hanya tunjuk cara, tunjuk gaya, turunkan ilmu dan tips!

Tak payah bayar pon, saya hanya ingin membantu. Mohon anda juga ikhlaskan hati dan diri sendiri untuk dibantu.

Impian dan keinginan anda adalah di bawah tanggungjawab anda sendiri, bagaimana gaya dan cara untuk anda usahakan adalah terpulang kepada diri anda sendiri, walaubagaimanapun jalannya sudah ada, mentor juga telah terbukti berjaya dengan melalui jalan yang sama.

Bezanya cuma usaha! Lebih kuat anda berusaha, lebih luar biasa usaha anda maka lumayan lah hasilnya.

Itulah MLM, iya, Multi-level Marketing atau nama lainnya Network Marketing.

Kalau anda rasa MLM itu "meeting larut malam", itu mungkin MLM lain, tidak MLM yang anda bakal baca ini. Eh, Shaklee MLM ye?

Setuju tak?

Saya setuju kalau anda benar-benar study dan research MLM yang betul-betul adil dan saksama konsepnya. Bukannya kau buat untuk aku, aku buat untuk kau! Aku goyang kaki, kau pergi buat sales untuk aku, bonus aku banyak dan bertingkek-tingkek!

Hello, sorry!

Shaklee bukan begitu! No Pain maka jawabnya No Gain!



Saya bermula dengan Shaklee bukanlah terus sign up menjadi ahli, saya makan suplemen Shaklee selama 2 tahun. Dan tahun 2012 saya sign up menjadi ahli kerana setelah bermacam-macam set yang saya cuba, saya sangat berpuas hati dan saya makan set mengandung bersekali dengan set berpantang!

Beli set ini memang saya nak telan semua, tapi bila kiraan dibuat, saya layak didaftarkan secara percuma! Saya tak terus meniaga pun, hanya sebarkan dan share apa yang saya feeling sangat dengan Shaklee, dan mereka mula menumpang order!

Eh,eh, mudahnya meniaga! Hanya kongsikan perasaan puas hati dan seronok, order masuk menderu-deru! Apabila bonus saya mencecah 3 angka saya baru diberitahu, Shaklee adalah MLM.

Aik, iye ke? Laaa...sungguhlah saya tak tahu..tapi kenapa tiada "meeting larut malam?"

Oh, rupanya saya sign up di bawah group dan legasi yang betul.

Tiada meeting
Tiada head hunting
Tiada modal puluhan ribuan
Tiada ketuk-ketuk pintu rumah orang

Habis, bagaimana buat sales?

Alhamdulillah, saya diajar oleh mentor dan leader dengan cara yang paling mudah dan kurang susahnya kalau nak dibandingkan dengan ketuk pintu rumah orang tu. Haih, memangla saya tak mahu!

Be in the right group! Saya dilahirkan dan dididik untuk berniaga Shaklee di bawah group Mamafaiz dan Jutawan Shaklee. Saya generasi PM Shareeza yang keempat. Rujuk di sini.

Ramai yang pernah meluahkan perasaan dengan saya, tersilap daftar upline. Menyesal tak daftar bawah saya. Sebab upline mereka tak ajar, tak didik, tak lentur, tak kongsi apa yang perlu dibuat. Masalahnya, apabila mereka yang dah tersilap enroll di bawah upline yang sebegini, there's no turning back kerana keahlian adalah seumur hidup, untuk menukar tajaan memang tak boleh, unless mereka perlu untuk tidak membuat sebarang jualan selama 1 tahun 6 bulan, keahlian akan dibatalkan dan hanya dengan ini mereka boleh mendaftar semula dan mendapat no ID yang baru.

Jangan menyesal ye. Saya dah beritahu.

Buat anda yang berminat untuk menyertai MLM Shaklee, saya hanya perlukan 4 orang untuk saya didik, asah, lentur dari zero sehinggalah menjadi hero.


Apa yang saya perlukan adalah, diri anda yang benar-benar bersedia untuk keluar dari zon selesa, mulakan langkah pertama untuk mencapai impian dan tak mustahil anda boleh sampai mencapai tahap financial freedom!


Shaklee perlukan anda yang bersungguh-sungguh.
Shaklee perlukan anda yang rajin berusaha.
Shaklee perlukan anda yang benar-benar sudi dan ikhlas untuk dibantu.
Shaklee perlukan anda yang membuang segala alasan dan kemalasan.

Perasan atau tidak, anda berniaga apa pun sebenarnya anda perlukan usaha yang gigih dan bersungguh-sungguh. Malas, beralasan, berkira-kira untuk berkorban, tiada dalam kamus usahawan!


Dan seandainya anda menjangkakan yang sebaik sahaja anda menyertai Shaklee bonus anda terus puluh-puluh ribu, anda silap! Sebab Shaklee bukan skim cepat kaya!

Berimpian, bermimpi, berangan memang mudah dan free!

Untuk merealitikan impian, ia tak mudah, ia susah dan payah, ia perlukan komitmen dan pengorbanan yang tinggi, tapi tak mustahil boleh KAYA dan JAYA!

Selamat datang buat anda yang mempunyai ciri-ciri tulen seorang usahawan!

Tiada perjanjian untuk saya berikan bulan dan bintang, hatta planet apa sekalipun.

Impian anda, tanggungjawab anda, saya hanya menjadi penunjuk jalan dan memberi bimbingan kepada anda sampai lulus! (Dah macam iklan sekolah memandu pulak!)

Selamat datang buat anda yang sudi untuk berukhuwah dengan legasi saya! Semoga keputusan anda untuk ber-Shaklee di bawah legasi saya adalah titik tolak permulaan bagi anda untuk merealitikan impian anda!

Jemput jadi 4 yang terawal!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved