Breaking News
Loading...
Friday 3 October 2014

Promosi Oktober : Cerita tentang ESP, sumber protin segera saya dan anda!


Pernah dengar tentang ESP?
Kalau anda dengar "soya Shaklee" tu, ESP lah!
Energizing Soy Protein, nama pon dah "energizing", memang terbaik untuk beri tenaga segera di samping membuatkan perut anda rasa kenyang yang LEBIH LAMA!

Mari berkenalan dengan ESP.

Berikut adalah soalan-soalan yang biasa customers ajukan kepada saya, yelah, kalau tak kenal maka tak cinta.

  1. ESP ni rasa apa? >> Rasa soya, tiada gula dan tawar.
  2. Bagaimana nak sediakan ESP? >> Boleh dibancuh dengan air suam ataupun sejuk. Jangan dibancuh dengan air yang panas menggelegak, protin boleh mati dalam suhu yang tinggi
  3. Boleh bancuh ESP dengan air berperisa? >> Boleh, asalkan bukan yang kafein ataupun yang berkarbonat.
  4. Apa lagi yang boleh dibuat dengan ESP? >> Boleh dibancuh dengan air sedikit dan buat masker, ambil ESP dalam sesudu teh sahaja, maksudnya tak perlu banyak
  5. Berapa ringgit setin ESP? >> RM150 setin
  6. Berapa berat ESP dan berapa lama boleh bertahan? >> 850 gram, boleh bertahan sehingga 5 ke 6 minggu kerana sehari perlu ambil hanya 3 sudu besar
  7. Untuk 3 sudu besar, berapa kali bancuhan? >> Seelok-eloknya 3 kali atau 2 kali. 
  8. Waktu terbaik untuk ambil ESP? >> Sebelum atau semasa sarapan dan sebelum tidur. Sewaktu pagi ESP diambil untuk beri tenaga dan kenyang yang lama, manakala di waktu malam adalah untuk memudahkan anda bangun pagi di samping untuk rasa kenyang di waktu malam bagi mengelakkan anda makan lewat malam. Cerita tentang lapar tengah malam di sini.
  9. Siapa yang boleh ambil ESP? >> ESP sesuai untuk semua golongan, tua dan muda, tidak sesuai untuk kanak-kanak kerana untuk kanak-kanak kami cadangkan Meal Shakes sebagai sumber protin. Ibu mengandung, ibu yang menyusukan, ibu yang sedang berpantang, ingin menurunkan berat badan, ingin menaikkan berat badan, untuk kesihatan kulit dan pelbagai lagi. Mohon dapatkan pencerahan lanjut dari saya.
  10. Bagaimana nak dapatkan ESP? >> Boleh hubungi saya seperti maklumat di bawah.
Seandainya anda masih belum mencuba apa-apa lagi suplemen dari Shaklee, saya nak syorkan kepada anda untuk mencuba ESP dahulu. Percayalah, anda pasti akan jatuh cinta dan akan mula berani untuk mencuba suplemen Shaklee yang lain.

Kerana, ini jugalah pengalaman saya dahulu!

Selamat mencuba!
Pastinya SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Lagi mengenai ESP di entry ini.

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved