Breaking News
Loading...
Wednesday 1 October 2014

Promosi Oktober : ESP, soya Non GMO kegemaran ramai!

Jeng,jeng,jenggggg...
Sudah berlabuh tirai September dengan promosi Shaklee Collagen Powder yang WOW!
Ramai yang tertunggu-tunggu apakah promosi Oktober...

Adakah Omega Guard?
Betul ke Vitamin C Plus Sustained Released?
Atau...

Mempersembahkan..buat anda yang saya YAKIN, menggilai produk ini..


Haaa...EXTRA LARGE punya gambar saya bagi..
Sebab impak bagi peminum ESP juga EXTRA!!!

Anda yang dah terlepas promosi Mac, inilah masa untuk membalas dendam!

Dapatkan;
  • Belian 6 canister, PERCUMA 1..jadi dapat 7 canisters.
  • PERCUMA keahlian, join legasi saya buat side income! Pasti anda jatuh cinta dengan bimbingan saya!
  • BONUS dikreditkan ke akaun pilihan anda (selepas didaftarkan dengan keahlian percuma)..bila BONUS akan dibayar? Paling lambat 15hb November depan.
  • Konsultasi TIP TOP, untuk cara makan suplemen juga, bimbingan untuk bonus berganda dengan "marketing plan" yang mudah difahami!
Inilah masanya, masa PALING TEPAT untuk anda terjun ke bidang perniagaan Shaklee yang meletup-letup orang cerita kehebatannya!

BE IN THE RIGHT GROUP!

Info ringkas mengenai manfaat ESP di sini.
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved