Breaking News
Loading...
Saturday 4 October 2014

Selamat Hari Raya Aidiladha



Dikesempatan ini,

Saya amat berbesar hati dan bangga 
ingin mengucapkan

Selamat Hari Raya Aidiladha
daripada Keluarga fqrayakaya

Kepada

Semua anak2, cucu dan cicit serta warga Shaklee khususnya dan semua pembaca yang prihatin

Sokongan dan nasihat anda diucapkan
Ribuan terima kasih

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved