Breaking News
Loading...
Monday 18 July 2016

Mudah Letih dan Tak Bertenaga? Tambah Vita-Lea Iron Formula Shaklee Dalam Diet Anda!


Tak sedikit yang alami masalah kelesuan, nak-nak lagi kaum wanita seperti saya.

Kalau tengok to-do-list tu, memang takkan habis segala kerja di pejabat, apetah lagi kat rumah kan?

Kadang-kadang dah ambil kafein pagi-pagi pon masih rasa lemau, letih!

Jadi, saya nak suggest anda ambil Vite-lea Iron Formula Shaklee sebagai suplimen wajib telan pagi-pagi selepas sarapan!

Ambil 2 biji setiap hari dan you will be amazed!

Nak lebih boost tenaga dan kekenyangan yang lebih lama, boleh ambil sekali dengan ESP Shaklee.

Sebotol Vita-Lea Iron Formula ada 120 biji tablets bewarna hijau.

Kenapa hijau?

Sebab Vita-Lea Iron Formula ini disalut dengan spirulina.

Eh,eh, nanti tak turun ke warna hijau bila kena kan tapak tangan?

Tidak, warna hijau itu kekal dan takkan luntur bila anda nak telan.

Jom tengok gambar!


Dapatkan sebotol Vita-Lea Iron Formula anda secepat mungkin hari ini ya.

Kurangkan pengambilan kafein dengan tukar gaya hidup anda kepada yang lebih sihat, selamat dan semulajadi.

Bila dah feel the different, boleh share testimonial dengan saya ya!

Jom baca apa yang saya dapat dari website Shaklee Malaysia, info ringkas mengenai Vita-Lea Iron Formula ini.

:)


The Multi
One of the comprehensive and balanced supplements you can buy. Vita-Lea® is specially formulated to provide you with 28 essential vitamins and critical minerals need by adults.
Taken Daily, Vita-Lea®:
  • Promotes overall health and vitality*
  • Promotes strong bones and a healthy immune system*
  • Provides protection against free radical damage
Saya pernah bercerita tentang Vita-Lea Iron Formula di sini.
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved