Breaking News
Loading...
Wednesday 27 July 2016

ESP Shaklee Mempercepatkan Penyembuhan Luka Pembedahan

Protin soya tanpa GMO
Tu gambar ESP saya.

Anda kalau nak, boleh buat pesanan melalui saya ya.

Tak terjual kat kedai, takde stokis, dan memang semata-mata pembelian hanya boleh dibuat melalui Shaklee Independent Distributor.

Saya lah tu!

:)

Mengapa ESP Shaklee ada dalam set berpantang untuk ibu-ibu yang lepas melahirkan?

Jawapannya adalah, untuk mempercepatkan penyembuhan luka pembedahan, mahupun luka jahitan buat ibu-ibu yang bersalin secara normal.

Bukan sekadar luaran, malahan dalaman juga ESP Shaklee bantu untuk sembuh dengan segera.

Yang paling best ape tau? Parut pon bukan berkekalan, sedikit demi sedikit akan pudar jika ESP Shaklee diambil dengan konsisten.

Saya mengamalkan ESP Shaklee sewaktu berpantang dari anak ketiga dan keempat.

Berjumpa dengan Shaklee sewaktu menyusukan anak yang kedua.

Saya ambil set minima untuk breastfeeding dan tambahan Lecithin untuk control berat badan.

Ibu menyusukan anak ni mudah, cepat dan selalu lapar!

Jadi, ESP Shaklee ni memang banyak fungsi nya kan?

Apa rasa ESP Shaklee?

Rasa soya!

Rujuk gambar kat tin ESP Shaklee atas tu, warna putih dan sangat sedap dibancuh dengan air sejuk!


Mengapa ESP Shaklee banyak dikaitkan dengan kulit?

Sebab makanan untuk kulit adalah protein.

ESP Shaklee diperkaya dengan protein tau.

Dan yang membuatkan ESP Shaklee lebih hebat dan banyak kelainan adalah kerana soya yang digunakan untuk buat ESP Shaklee ini adalah soya yang bukan GMO.

Natural dan dijaga rapi dari mula-mula menanam sampailah siap menjadi serbuk dan tanpa apa-apa perubahan genetik yang dilakukan!

ESP Shaklee tak sama dengan mana-mana soya yang pernah anda tahu.

Ambil soya Shaklee ya?

:)

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved