Breaking News
Loading...
Tuesday 18 August 2015

Vita-lea For Children, suplemen kunyah terbaik untuk anak-anak kita.


Nak bagi apa untuk anak-anak mengunyah?

Maksud saya, suplemen!

Mesti tak tahu ni, Shaklee ada suplemen berbentuk gula-gula untuk dikunyah!

Jangan terkejut kalau nanti kena surukkan sebab anak-anak asyik mintak!

Memang sedap sebab ianya berperisa anggur.

Tiada perisa tiruan.

Tiada pemanis.

100% semulajadi!


Untuk bulan ini Shaklee bagi PERCUMA sebotol kalau anda beli 3 botol! Jadi, beli 4 botol pada harga 3 botol sahaja!

Vita-lea for children in amat bagus buat anak-anak yang susah nak makan sayur. Sayur kan sumber fiber dan bagus untuk elakkan sembelit.

Terbaik untuk anak-anak yang kurang selera makan!

Jadi, untuk tumbesaran anak-anak, saya juga nak cadangkan Meal Shakes berbentuk cecair mudha bancuh, berperisa vanilla.

Sedap!

Meal Shakes bagus untuk pertumbuhan tulang. Siapa yang perasan kalau anak-anak minum Meal Shakes, rambut lebat dan sihat. Kulit pon cantik, boleh jadi juga parut menghilang!

Sebenarnya Meal Shakes adalah minuman seisi keluarga. Jadi, mak ayah pon boleh minum!

Yang mak ayah suka kan Meal Shakes sebab memberi tenaga kepada anak-anak untuk mudah fokus di sekolah.

Anak-anak yang mudha letih dan lesu, susah nak fokus dengan baik ketika belajar bukan?

Dapatkan Meal Shakes dan Vita-lea for children dari saya secepat mungkin!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved