Breaking News
Loading...
Thursday 20 August 2015

ESP dan Zinc Complex, sahabat baik untuk kuatkan rambut.


Tak sedikit yang alami masalah rambut gugur. Apetah lagi kaum mak-mak macam saya, kalau selepas melahirkan anak, nah, rambut gugur beratus-ratus helai tiap-tiap hari.

Silap haribulan boleh nipis rambut dan botak!

Ehhhh...jangan la botak dulu!

Dahulu saya kerap menyalahkan syampu, mungkin sebab saya tak jumpa syampu yang benar-benar sesuai.

Asyik tukar-tukar syampu penat (dan kopak!) juga kan?

Maka, saya pon decide untuk ambil suplemen sebagai meperbaiki nutrisi mana yang kurang yang mengakibatkan mudah sungguh rambut nak gugur.

Rapuh betul akar rambut agaknya ya?

Maka, saya pon minum ESP dan telan Zinc Complex!
Mungkin anda tak tahu yang Zinc Complex ni bukan sahaja bagus untuk elakkan keguguran rambut, malah mempercepatkan juga pertumbuhan rambut yang baru. Haaa...let say memang dah botak, nak kasi rambut baru tumbuh dengan cepat kan? Makan Zinc Complex!

Selain itu Zinc Complex juga saya syorkan untuk masalah kesuburan! Zinc Complex wajib diambil oleh kaum suami yang ada masalah dalam kuantiti dan kualiti sperma.

Aha, Zinc Complex juga saya syorkan kepada ibu yang berpantang. Sebab Zinc Complex mampu mengeringkan luka ceaser mahupun luka perineum dengan cepat!


ESP pula, kalau diminum untuk masalah keguguran rambut ni, insyaAllah mampu mengurangkan rambut gugur dengan menguatkan akar rambut. Dan, ESP memang protein yang mana bagus untuk melebatkan rambut! Hitam pekat nanti rambut anda! Memang jelas nampak sihatnya rambut anda!

Jadi, rasa nekad nak cuba kan ESP dan Zinc Complex?


----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved