Breaking News
Loading...
Tuesday 5 May 2015

Turunkan paras kolestrol secara semulajadi dengan Phytocol-ST

Pernah dengar tak,

Kalau badan gemuk, dah tentu ada kolestrol
Tapi tak bermakna badan kurus tiada kolestrol

Dan, mereka kata, kalau kita ada banyak kutil di keliling mata, itu petanda badan kita mempunyai masalah kolestrol.

Saya takut.

Sebab bila kolestrol terlebih lebih bacaannya, boleh menyebabkan saluran darah menipis kerana kolestrol dah menebal dok bertapa kat situ.

Okay, saya takut lagi.

Jadi apa yang boleh saya cadangkan untuk anda yang berhajat mengawal kolestrol adalah dengan Phytocol-ST Shaklee.


Penyakit jantung adalah penyakit nombor satu kat Malaysia ni. Okay, takut lagi. Banyak yang kita dengar meninggal muda disebabkan "heart-attack" bukan?

Selepas sakit jantung, darah tinggi dan kencing manis pula yang dikatakan penyakit tiga serangkai lazimnya dialami oleh pesakit jantung.

Jom saya bantu anda cegah dari didatangi penyakit adik beradik ini. Dan saya bantu dahulu untuk turunkan serta kawal paras kolestrol jangan sampai kolestrol menyempitkan saluran darah kita.



Anda nak arteri yang bersih, tiada kolestrol berkerak dan berkumpul bukan?

Saya pon nak arteri yang begini.

Apa keistimewaan Shaklee dan Phytocol ini khususnya?



Jangan risau, kesemua produk Shaklee sememangnya selamat, berkesan dan ramuannya adalah semulajadi. Dan Shaklee tidak akan keluarkan sebarang suplemen tanpa sebarang ujian klinikal dan kajian yang rigid serta betul-betul "reliable"

Jom sertai saya dalam menurunkan paras kolestrol secara natural!
Dengan Phytocol-ST Shaklee!



Promosi bulan Mei;

Dapatkan 7 botol Phytocol-ST dengan bayaran hanya untuk 6 botol.

Atau, dengan belian 2 unit Phytocol-ST, anda layak terima DISKAUN sebanyak 5%.

Hubungi tuan punya blog segera ya!

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved