Breaking News
Loading...
Tuesday 28 April 2015

Nak kulit licin bersih dengan Shaklee?


Tak sedikit yang mengidamkan kulit bersih berseri macam gadis Korea kan?

Saya pon suatu masa dulu nak sangat kulit muka licin bak telur rebus dikupas.

Bila dah jumpa dan cuba Shaklee, rupa-rupanya tak sesusah yang saya fikir.

Lagipun Shaklee terbukti selamat, berkesan dan semulajadi.

Ramai yang memilih Shaklee sebab dah lama berada di pasaran.

Berapa lama ye?

Dah hampir 60 tahun!

Agak-agak kalau produk kesihatan yang dah bertapak lama macam ni, tentulah kita rasa yakin nak telan dan guna kan?

Jadi, untuk anda yang mengidamkan kulit macam gadis Korea, ini saya cadangkan..

1. Sustained Release Vita C Plus
2. Vitamin E Complex
3. ESP

Cuba dahulu tiga suplemen ini.

Atau, yang ini pon boleh;

1. Sustained Release Vita C Plus
2. B Complex
3. ESP

Sebenarnya ada banyak kombinasi yang lain tetapi kebiasaannya inilah yang saya cadangkan kepada mereka yang inginkan kulit sihat dan cantik sekaligus.


Amacam?

Rasa teruja kan?

Ada juga yang kata, Shaklee effect lambat pada mereka yang makan suplemen Shaklee.

Kena sabar lah kan..

Kalau makan sehari dua dah terus cantik menakutkan juga!

Pilihan di tangan anda.

Dan saya memang pilih Shaklee!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

  1. hmm laki mcm tak berapa sesuai je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hep,hep..salah tuuu...lelaki pon boleh je telan suplemen Shaklee ni..ehhh..lelaki pon berhak ensom kannn~~ :D

      Delete

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved