Breaking News
Loading...
Thursday 9 April 2015

Nutriwhite Shaklee untuk pencerahan yang selamat, semulajadi dan berkesan.

Jangan tak tahu yang Shaklee juga ada rangkaian penjagaan muka secara luaran.

Ada dua pilihan.

Sama ada nak Nutriwhite atau Enfuselle.

Tahu tak, dua dua pon saya pernah pakai, dan sekarang dah melekat dan jatuh cinta dengan Nutriwhite.

Enfuselle lebih sesuai untuk anda yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat.

Saya pakai Nutriwhite sebab memang nak cerahkan kulit muka.

Tapi Enfuselle pon memancarkan seri muka gituuu.

Mereka yang pakai Enfuselle dipuji rakan ofis sebab nampak muka "glows"

Jom, saya share dengan anda ape yang saya pakai;


Gambar ihsan Google

Haa...buat masa ini saya pakai yang ini dahulu.

Ada set yang complete sebenarnya tapi tahu tak pakai yang ini pon dah rasa cantik sesangat!

Satu tiub ini untuk setahun tau!

Jangan pakai banyak sangat, sebab buih die memang menimbun!

Okay, nak share satu jer testimonial Nutriwhite ni dulu yer...


Gambar ihsan Google
Haaa...suka takkk?

Dia pon macam saya gak, pakai cleanser je dulu.

Nanti boleh sikit sikit top up sampai dapat full set!

Jom cantik dengan Nuriwhite Shaklee!

Jumpa lagi next entry ya!

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved