Breaking News
Loading...
Wednesday 22 April 2015

Nak Ramping Dengan Air Coklat?



Dengan Shaklee semestinya!!!

Eh kawan, promosi dah nak sampai ke penghujungnya!!!

Janganla dah hujung baru nak order tau..

Ape yang best sangat Cinch Shake Mix ni?

>>> Kecikkan lengan
>>> Surutkan saiz pinggang
>>> Tone up muscles
>>> Peha dah tak berlaga
>>> Dah boleh pakai kebaya!

Nak kan?

Saya amat amat suka nak cadangkan anda order Cinch Shake Mix perisa coklat.

Sebab semuaaaaa orang suka coklat!

Setin untuk 2 minggu tapi result memang WOW!!!

Nah, cuba kita tengok tetsimonial akak ni...

Ibu yang breastfeeding pon boleh ambil Cinch Shake Mix ini.

Bahkan, boleh boost penghasilan susu badan juga!

Hurm, banyaknya bonus yang anda enjoy nanti!

Jemput dapatkan pandangan awal dari saya yer!

Pengedar Shaklee yang anda sayangi!

Faezah Abdul Jalil : 013 380 7761

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved