Breaking News
Loading...
Friday 21 November 2014

Ringgit Malaysia 27.50 sahaja!

Terpanggil untuk berkongsi mengenai penyakit kulit yang tak digemari oleh wanita. Yang peliknya saya jarang lihat lelaki ada penyakit ini. (Mungkin saya tak pernah tengok betul-betul kot, tapi suami saya takde pulak!)

Dan hasil pemerhatian saya, memang apabila wanita sudah agak berumur, masalah penyakit ini seakan-akan jatuh hukum wajib pula untuk dialami.

Sebenarnya saya pon mengalami masalah ini. Baru aje perasan. Buruknya saya rasa. Malu dengan suami. Macam tak pandai jaga diri pula, walaupun ianya agak tersuruk.

Nak cerita pasal masalah kulit tumit sebenarnya.

Ada satu hari tu saya terperasan tumit saya merekah, dua-dua belah pulak tuh.

Fuiyoh, memang buruk! Saya tahu saya kekurangan protein. Hal-hal yang berkaitan kulit ini adalah kekurangan protein dan Vitamin C. Semenjak dah tengok keburukan tumit saya tu, saya tak tinggalkan ESP, sumber protein dan asid amino dari Shaklee, yang hot, yang semua orang ada setin sebulan di dapur rumah, siap tapau bawa ke office!

Itu untuk rawatan dalaman.

Remedi untuk di luar saya ambil krim ini. Herbal Blend namanya! Selalu sangat "out of stock" dahtu nak tunggu "in stock" punyelah lama!

Okay, ini rupa tumit merekah yang buruk dan tak cantik itu.
Eeeuuuwwww!
Lebih kurang camnilah tumit saya aritu. Haiyoh, malu weh! Bila kopek kulit yang kering tu memang rasa tak boleh nak berhenti tangan ni. Tapi akibatnya selepas itu, boleh pedih kaki dan bertambah buruk rupanya tumit aku!

Bila Herbal Blend dah restock, cepat-cepat borong! Sebetulnya Herbal Blend ini bukan untuk tumit merekah sahaja, untuk anak-anak kita yang kena gigit nyamuk, ada ruam, masalah ekzema, dan terbaik juga untuk sapu kat bahagian kulit yang kering, contohnya lutut dan siku.

Herbal Blend ini juga bagus untuk anda yang alami kulit kering kat jari jemari tu. Ala, yang bila kering sangat tu sampai pedih tangan nak makan. Terpaksala pakai sudu, dah jadi kurang sedap bila menikmati makanan.

Tak perlu sapu tebal pun, asalkan rata dan senipis mungkin. Herbal Blend ini berangin. Tapi takdelah pedih macam minyak urut yang panas tu.

Selamat untuk digunakan seisi keluarga sebab tiada bahan kimia pun.

Semuanya semulajadi.
Agaknya waktu saya berjalan aritu camni la rupanye ye dak?

Haih, buruk!

Saya syorkan anda yang alami masalah macam saya ini untuk cuba sapu Herbal Blend dekat tumit tu. Nanti share dengan saya ya! Saya yakin, mesti anda dapat balik kulit tumit yang lembut, cantik dan kemerah-merahan. Macam kulit bayi gitu!

Saya belanja lagi satu gambar. Ini real testimonial dari pelanggan kami yang menggunakan Herbal Blend sebagai rawatan kulit tumit merekah.
Satu tiub tu tahan lama. Dengan syarat janganla sapu tebal-tebal sangat ye. Jangan pakai sorang pulak, share la dengan anak-anak ke, mak ayah ke, sebab nak buat losyen mengurut pun boleh. Bau Herbal Blend ni wangi tau!

Harga?

Eh, tajuk entri inilah harganya. Murah bukan?

Hasil excellent pulak tu!

Taknak ke?

Nak kannnnn...
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

  1. tumit saya tak pecah tapi dah keras macam belulang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apekah itu belulang?pernah dengar tapi tak tahu pula ianya sejenis objek. okey, kedengarannya macam tak cantik jugak tumit tu.. :)

      Delete

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved