Breaking News
Loading...
Thursday 16 October 2014

Promosi Oktober : Meal Shakes untuk si manja anda!

Sebenarnya promo Meal Shakes ini dah berlangsung dari bulan lepas dan dilanjutkan sehingga bulan ini sebab nak sebarkan kebaikan Meal Shakes kepada ibu bapa macam kita untuk berikan Meal Shakes kepada anak-anak.

Sebab apa kena beri pada anak-anak?

Meal Shakes adalah suplemen atau makanan tambahan (bukan menggantikan makanan) yang dirumus khas untuk kanak-kanak menguatkan antibodi atau ketahanan badan melawan penyakit. Kanak-kanak yang sedang membesar memang mudah jatuh sakit dan ditambah lagi dengan keadaan persekitaran yang mungkin kurang sihat, sumber pemakanan yang mungkin kurang bersih. Hal ini membuatkan ketahanan badan kanak-kanak melawan penyakit boleh terjejas.

Apakah set kesihatan untuk kanak-kanak?

  • Vitamin C Chewable
  • Omega Guard
  • Meal Shakes
Ketiga-tiga ini adalah set untuk tumbesaran kanak-kanak seawal umur setahun. Majoriti ibu bapa sangat berpuas hati dengan manfaat dari ketiga-tiga suplemen ini.

Jom kita baca apa komen ibu ni!



Maklumat tambahan : 
Omega Guard terbaik untuk diberikan kepada anak anda yang mengalami asma, Omega Guard boleh meluaskan sistem pernafasan yang sempit apabila anak anda diserang asma. Saya tak tahu bagaimana perasaan diserang asma, tapi kawan-kawan kata memang rasa nak pecah dada. Seksa la maksudnya tu. 

Meal Shakes juga dicadangkan oleh Shaklee untuk anak-anak yang kurang fokus atau sukar untuk beri tumpuan sewaktu proses pembelajaran, tak kisah la di rumah mahupun di sekolah. Nampak macam cepat bosan dan mengelamun je kan? Itu petanda anak anda sukar fokus atau mungkin fokus tapi hanya seketika.

Macam ini lah kot?

Meal Shakes memang mudah dibancuh, jadi memang menjimatkan masa ibu-ibu yang macam saya! Menjadi kebiasaan untuk saya sediakan minuman Meal Shakes ini untuk diberikan kepada anak-anak sebagai sarapan sebelum mereka ke sekolah. 

Selain dari sebab nak bagi anak-anak saya ini sarapan yang berkhasiat, penting juga untuk saya pastikan anak-anak saya bebas dari sembelit. Ya, pada awalnya memang saya berikan anak-anak saya Meal Shakes sebab mereka merana bila membuang! Menangis, menjerit tu macam dah jadi kebiasaan, tapi sampai bila?

Kesian bukan tengok anak-anak jadi begitu? Tak sanggup nak dengar anak-anak kata "Kakak tak boleh berak, sakit, bagilah kakak minum air!". Alhamdulillah, Meal Shakes memang membantu hilangkan kerisauan saya! 


Tiada lagi episod jeritan dan tangisan seperti ini! Sanggupkah anda nak bertahan dengan situasi macam ni? Oh, minta maaf, saya memang tiada daya ketahanan hati yang kuat, saya pon menangis tengok penderitaan anak-anak saya!

Kalau anda masih tertanya-tanya kenapa Meal Shakes? Ini jawapan bergambar untuk anda. Dalam setin Meal Shakes ada 19 jenis vitamin dan mineral yang PENTING untuk tumbesaran kanak-kanak! Dalam setin tau! Lengkap dah semua yang diperlukan. Yang membuatkan masalah sembelit anak-anak saya selesai adalah kerana Meal Shakes mengandungi serat dan protein. Serat ini yang diperlukan untuk melembutkan najis anak-anak kita! Cuma anda perhatikan najis anak-anak kita, seandainya nampak kering, itulah petanda anak-anak kurang sumber makanan yang menyumbang serat, dan memang terbukti juga anak-anak kita kurang minum air.
Meal Shakes juga mengandungi Vitamin C, peranan Vitamin C seperti yang kita tahu membantu pembentukan gigi, gusi dan kulit yang sihat. Gigi tak mudah rapu dan patah, kulit juga lebih sihat dan cerah, gusi juga sihat kemerah-merahan. Yang saya perasan sejak anak-anak minum Meal Shakes, rambut mereka juga bertambah lebat. Kalau dulu nak ikat rambut pun susah! Nampak terang kepala masing-masing dek kerana susahnya rambut nak tumbuh. Rupa-rupanya kekurangan protein!


Sudah tiba masanya untuk anda pula mencuba Meal Shakes! Ambil peluang untuk borong bulan ini sebab promosi beli 3 percuma 1 akan berakhir pada hujung bulan ini.

Lepas ni jangan tanya lagi tau! Saya pun tak tahu bila masa dan ketikanya.

Yang penting, saya dah borong!

Saya dah bercerita lanjut tentang Meal Shakes di sini.

Hubungi saya secepat mungkin!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved