Breaking News
Loading...
Monday 20 October 2014

Promosi Oktober : Info ringkas mengenai ESP!

Tinggal 10 hari sahaja lagi promosi ESP beli 6 PERCUMA 1!
Tinggal 10 hari juga untuk promosi Meal Shakes beli 3 PERCUMA 1!

Jangan lengah-lengah,
Jangan teragak-agak,
Jangan ketinggalan!

Serius, saya memang tak tahu bilakah lagi promosi GEMPAR dan GEMPAK macam ni.

Saya memang dah lama minum ESP, semenjak anak kedua lagi dan sekarang dah ada 4 orang anak, anak yang kedua tu dah 4 tahun pon, dan dah minum Meal Shakes! (Cerita lanjut di sini)

Tolong rebut peluang keemasan ini, membeli sambil menderma.
Membeli sebagai usaha untuk memberi keluarga dengan minuman yang penuh khasiat, vitamin dan mineral.
Membeli sebagai membantu tumbesaran si manja kita untuk membesar dengan sihat dan kuat!
Membeli untuk membantu 2000 keluarga yang kurang bernasib baik!

Cepat dapatkan dari saya!

Bercerita tentang ESP, soya non-GMO yang paling digemari ramai ini membuatkan saya tersenyum teringat kesan positif minum ESP.

>>> Sewaktu mengandung anak ketiga dan keempat, saya minum ESP, rasa cergas, rasa berjalan laju,  stretch mark memang tiada! Yang paling seronok berat badan tidak naik mendadak!

>>> Sewaktu berpantang, masih minum ESP, rasa bertenaga, rasa cukup je tidur walhal memang tak cukup pon sebenarnya, susu badan melimpah, sampai bengkak! (Saya telan Lecithin untuk surutkan bengkak) dan demam sebab bengkak susu, yang demam ini saya telan Vit C Plus!

>>> Sewaktu breastfeed anak kedua, ketiga dan keempat, ya, masih minum ESP. Ya, susu memang pekat dan baby mudah kenyang! Tidur malam baby tidak mengempeng sebab dah kenyang!

>>> Saya rasakan juga impak yang lain apabila minum ESP, rambut jadi lebat, kuku berkilat, kulit muka tidak berminyak, parut stretch mark (mengandung anak pertama, waktu ni tak jumpa Shaklee lagi) pon makin pudar!

>>> Dan yang terbaru ini, saya alami masalah tumit merekah, macam baru berjinak-jinak nak merekah, saya pernah lihat betapa buruknya tumit kaki bila merekah dan rasa macam, eeeuuuuwww!
Tapi belumlah kronik macam ini lagi!
Sebab saya konsisten ambil ESP maka tumit saya terselamat dari merekah yang extravaganza!
Dan untuk lebih ekstrem bagi kita melawan masalah tumit merekah ini, saya nak syorkan juga anda sapu krim hebat mantap ini sebagai usaha dari luaran!
Okay, inilah Herbal Blend!

Sapu nipis-nipis sahaja, tak payah tebal-tebal, jangan membazir!

Harganya?
Tersangatlah MURAH sampai anda rasa nak beli lebih dari satu!

Okay, jangan lepaskan peluang untuk dapat ESP anda!
Dan Meal Shakes, minuman seisi keluarga tetapi TERBAIK sebagai suplemen si manja anda!



Sehingga berjumpa lagi di entri seterusnya!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved