Breaking News
Loading...
Saturday 20 September 2014

Pengedar SAH Shaklee Kawasan Seremban dan Jelebu

Assalamualaikum..

Ingin diwar-warkan kepada anda semua...

Jika berminat ingin mencuba suplemen Shaklee yang semakin hangat menjadi bualan ramai, boleh lah anda mendapatkan stok anda dari saya.

Sebut aja Shaklee, semua dah tahu, tahu tentang kehebatannya, maklum tentang harganya yang mampu milik. Kini tiba masanya giliran anda pula untuk mencuba Shaklee.

Bukan setahun jagung di pasaran malah telah lebih 50 tahun iaitu semenjak 1956 lagi.


Telah diyakini dan terbukti,

  • Selamat
  • Berkesan
  • Semulajadi
Buat anda yang berada di kawasan Seremban dan Jelebu, jangan lengah-lengah lagi! Dapatkan stok suplemen anda segera!



Dan tidak lupa juga buat anda yang ingin menjana pendapatan sampingan dengan Shaklee, boleh juga mendaftar keahlian di bawah kelolaan saya dan terus "sign in" menjadi anak didik Shaklee saya di bawah "secret group" diberi nama BUKAN JUTAWAN BIASA.

Tidak terhad untuk orang Seremban dan Jelebu je, seluruh Malaysia adalah dialu-alukan!

Selamat datang FINANCIAL FREEDOM!


Realitikan Mimpi!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved