Breaking News
Loading...
Thursday 18 September 2014

Air oren Shaklee, SEJUKKKK TEKAK!


Sebut je air oren, tertelan air liur dek teringat masam manis nya.
Kalau tengah haus, dapat pulak air oren yang ada ais, nyaman tekak!

Anda mungkin tak perasan Shaklee ada air oren yang sedap!
Dan memang terbaik anda bancuh dengan air sejuk.
Dan memang kalau anda beli dari saya, memang saya suruh bancuh dengan air sejuk.

TERBAIK.

Air oren Shaklee ni diberi nama Performance Drink.
Perisa Natural Orange.
Dengan tagline Pure Hydration.
Dan disyorkan Before, During Exercise, After.

Ni saya ambil dari tin Performance Drink ni.
Dan sewaktu post ini ditaip saya memang tengah teguk Performance Drink. Cuaca bahang pulak malam ni.

Shaklee syorkan anda ambil 3 sudu setiapkali bancuh.
Tapi takda limit pon nak minum berapa kali sehari.
Jadi, saya ni kalau rasa nak energy, rasa haus, memang laju aja bancuh!

Sewaktu bulan puasa produk ni memang HOT SELLING. Sebab ianya adalah isotonik TANPA GAS dan TANPA GULA. Fungsi isotonik adalah untuk kembalikan bendalir dalam badan yang telah hilang akibat dari aktiviti seharian kita, dan tentunya juga kasi recharge tenaga kita.

Anda nak tak air basikal ni?

Anak-anak panggil air basikal sebab ada gambar orang kayuh basikal dekat tin nya!

Performance Drink sangat digemari oleh atlit. Kawan-kawan saya yang suka aktiviti berbasikal memang tak lekang order Performance Drink ini.

Jauh lebih baik khidmatnya dari isotonik lain yang ada di pasaran.

Dan, tentulah lebih bagus sebab Performance Drink ini TIDAK BERGAS dan TANPA GULA.

Dalam set Mighty 3 Gem salah satu produknya adalah Performance Drink.

Siapa Mighty 3 Gem?

  • Performance Drink
  • Meal Shakes
  • ESP
Apabila anda bancuh ketiga-tiga ini bersekali, maka inilah breakfast yang lengkap semuanya.

Nah, saya belanja gambar Performance Drink.
Nanti bila penat balik dari kerja, minumlah Perfromance Drink Shaklee!

Air Oren Shaklee yang YUMMY!
Dah tahu kan nak kena buat apa kalau nak order?
Jemputlah hubungi saya seperti di bawah!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved