Breaking News
Loading...
Thursday 1 June 2017

Mengapa Shaklee Patut Menjadi Perniagaan Pilihan Anda?

Post ini ditujukan khas buat anda yang belum jumpa lagi nak buat bisnes apa yang sesuai dan berpanjangan. Berpanjangan maksud Pae adalah produk yang bukan macam biskut, sekejap ada, lamaaa sangat tiadanya dan akhirnya terus hilang di pasaran.

Kita pun jadi penat asik nak lompat-lompat bisnes kan?

Dah lama kan Shaklee?

Shaklee adalah perniagaan MLM iaitu pemasaran bertingkat. Jangan salah faham dahulu, Shaklee tidak sama langsung dengan skim cepat kaya mahupun apa-apa jenis pelaburan yang menggelapkan mata dengan tawaran singkat yang tak masuk akal.

Cari MLM yang mempunyai sistem yang betul dan adil

Shaklee, you have to earn rank, work hard dan nak achieve financial freedom boleh hilang separuh nyawa jugak rasanya! ๐Ÿ˜… Walau kedengaran susah, tapi tidak mustahil. Ada rank yang kita layak untuk pegang, dan ya, ada juga target yang perlu kita capai.

Semua bisnes pon ada target kan? Dalam Shaklee, kita hanya follow the system. Kiranya Shaklee dah sediakan jalannya. Kerja kita adalah share kebaikan produk Shaklee dan teruskan menaja lebih ramai lagi yang ingin berniaga.

Start small, end big! ๐Ÿ˜Ž

Dijamin sistem yang adil dan betul. Tidak menindas dan tidak perlu pelaburan yang ribu-riban untuk memulakan bisnes Shaklee.

Hanya RM80 sahaja. Untuk membership renewal hanya RM30 dan akan dipulangkan balik dalam bentuk baucer belian.

2017 adalah tahun ke 5 Pae menyertai Shaklee. Alhamdulillah semakin kukuh dengan pilihan yang dibuat dan no turning back! Dah dipertengahan rank dan ada half way lagi yang Pae nak teruskan untuk capai the highest rank dalam Shaklee iaitu Master Coordinator. Mohon anda doakan kejayaan Pae ye! ๐Ÿ˜€

Shaklee tawarkan kita 3C.

1. Cash (unlimited)

  • Ganjaran berbentuk tunai yang akan dibayar semasa 14hb setiap bulan. Kita panggil bonus. Ada kiraan yang tertentu dan bayaran yang berbeza juga based on performance kita. Ya, based on berapa sales yang kita buat sepanjang bulan tersebut. Lagi besar sales, maka besarlah bonus.
  • Untung runcit juga anda boleh dapat dari jualan. Kira macam duit sayur lah kata orang tu kan. Keuntungan runcit adalah sehingga 33% bagi setiap barang Shaklee yang kita jual.

2. Car incentive (unlimited)

  • Shaklee tak bagi kereta, Shaklee akan bagi elaun bulanan untuk kita bayar sendiri ansuran bulanan kereta idaman kita tu. 
  • Amaun ini bukan tetap, dan dikira based on group performance's. Lagi tinggi sales yang group kita buat, maka besarlah jugak elaun kereta kita.
  • Minimum untuk elaun kereta ini adalah RM500++
  • Tiada maksimum amaun. ๐Ÿ˜ฑ

3. Convention

  • Percutian luar negeri ni kita dapat based on point yang terkumpul sepanjang 1 cycle. Maksudnya dalam setahun kita berbisnes Shaklee, akan ada point yang terkumpul. Jika kita achieve at certain level maka kita akan pergilah bercuti dengan percuma. Shaklee bayar semuanya. Kita bawak duit shopping aje. ๐Ÿ˜
  • Percutian ini adalah bertaraf 5 bintang
  • Boleh bawa parents

Sukalah Pae nak share akan kelainan Shaklee ni dari segi produk dia, dengan apa yang ada di pasaran. Kekuatan produk Shaklee inilah yang membuatkan Shaklee glamour di Malaysia ni. Untung kan kita jadi wakil jualan? Produk hebat, memang orang cari! Bukak je mulut, "Saya jual Shaklee", berdesup orang nak order.

Ini pengalaman Pae. Rasa seronok orang kenal Shaklee. Rasa tak susah nak promote! Ada tu siap dah dengan nama suplemen nak tanya pendapat Pae. So, kita yang nak menjual pun kena lah ada ilmu kan?

3 elemen penting perlu dipertimbangkan sebelum memilih suplemen
Susah ke jual Shaklee?

Tak susah kalau sebenarnya kita amalkan konsep sharing.

Share lah apa yang best dengan suplemen Shaklee yang anda makan.

Dari situlah orang akan berani nak cuba jugak.

Fresh testimonial kan kita bagi?

Live lagi tu!

Shaklee ada 3 kumpulan produk;
1. Home
2. Nutrition
3. Beauty

Tak perlu menjual semua, hanya fokus mana yang anda suka!
Semoga post ini bermanfaat buat anda. Pae harap membantu juga untuk anda buat keputusan memulakan bisnes. Dan semestinya lah Pae nak ajak anda buat bisnes Shaklee bersama-sama Pae!

So, berminat nak join team Pae kan? ๐Ÿ˜‰
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved