Breaking News
Loading...
Friday 15 April 2016

Testimonial Vita C Plus Shaklee Yang Anda Belum Tahu

Sempena promosi Vita C Plus Shaklee sepanjang April 2016 ni, saya nak share testimoni antara mereka yang dah berjaya dapat manfaat dari Vita C Plus Shaklee ni.

Harapnya saya dapat bantu anda buat keputusan muktamad untuk terus jadi pemakan Vita C Plus Shaklee ya!

Ada pelbagai manfaat yang mereka dan enjoy!

Jadi betullah, Vita C Plus Shaklee dan kesemua supplemen yang ada memang..

Always work
Always safe
Always green

Jom baca sekejap!

Lepas tu boleh drop order dengan saya di Whatsapp 013 380 7761 ya~











Nak baca lagi kan pasal Vita C Plus Shaklee?

Jom, klik sini
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved