Breaking News
Loading...
Tuesday 12 May 2015

Nak jadi ahli keluarga Shaklee saya tak?


Kenapa namanya ahli keluarga dan bukan "downline"?

Panggil "downline" tak akrab lah.

Macam takde feel gitu

Macam tak sayang.

Macam sudi tak sudi je nak tolong.

Tak bestnya nak gelarkan "downline" sebab matlamat saya berbisnes Shaklee adalah untuk membantu kawan-kawan dapat income seperti saya juga.

Bisnes mesti bermatlamatkan untuk membantu orang bukan?

Saya membantu anda untuk sihat dan cantik dan hensem dengan Shaklee.

Tapi saya juga sudi untuk bantu anda cantikkan hensemkan juga poket anda.

Mula-mula memangla sikit, baru nak bertatih ye tak. Bila dah dilentur dah diasuh dah diajar sikit demi sedikit makan 4 angka dalam tangan.

Nak dapatkan RM1000 yang pertama memang susah kan?

Tapi bila dah dapat RM1000, RM2000 dan seterusnya Insya-Allah dah mudah.

Sebab dah ada pengalaman!

Mengapa saya ajak anda jadi ahli keluarga Shaklee saya?


Sebab SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Produk yang ada ketiga-tiga ciri ini memudahkan anda untuk jual sebab untuk memenangi hati pelanggan adalah dengan latar belakang produk yang meyakinkan.

Apa kereta idaman anda?

Kenapa anda pilih kereta tu?

Pasti ada sesuatu yang buat anda yakin nak dapatkan kereta tu kan?

(Shaklee ada Car Bonus tau! Hehe..)

Dan, apakah deretan produk Shaklee yang ada di Malaysia?


Saya yakin anda pernah dengar tentang Shaklee kan?

Mungkin pernah terlintas nak jadi ahli Shaklee tapi tak jumpa jumpa siapa yang boleh bimbing ye?

Nah, saya offer anda untuk join ahli keluarga Shaklee saya.

Kriteria yang diperlukan adalah;

1. Ada impian
2. Ada Big Why
3. Buang segala alasan
4. Sudi & ikhlas untuk ditolong

Bagaimana nak daftar?

Dengan yuran RM79, buat belian 1 suplemen dan Shaklee beri anda PERCUMA sebotol Vita-lea Iron Formula yang berharga RM95 sebotol.

Aik, jimat RM95 kan?

Sebotol untuk 4 bulan pulak tuh!

Ayoyoyoyo..rugi tak jadi anak Shaklee saya tau!


Yang seronoknya jadi ahli Shaklee ini ada banyak keistimewaan yang Shaklee bagi.

Dan lebih menyeronokkan sebab anda dapat Mak Shaklee seperti saya.

Dah ready nak jadi anak Shaklee saya?


----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved