Breaking News
Loading...
Monday 15 December 2014

Pengedar Shaklee kawasan Mantin dan Nilai

Warga Mantin dan Nilai,
Sukar untuk mendapatkan suplemen Shaklee anda?

Warga Mantin dan Nilai,
Saya bawakan berita baik untuk anda, kini anda dah tak susah lagi nak mendapatkan stok vitamin anda!

Warga Mantin dan Nilai,
Jemput untuk mendapatkan stok suplemen anda dari saya ya!

>> Pengedar Shaklee kawasan Mantin dan Nilai ini sedia untuk membantu anda untuk sihat dengan Shaklee!

>> Pengedar Shaklee kawasan Mantin dan Nilai ini memberikan konsultasi yang terbaik buat anda, bersama-sama kita mencapai target anda untuk sihat, cantik dengan Shaklee!

>> Pengedar Shaklee kawasan Mantin dan Nilai ini sedia untuk dihubungi melalui SMS mahupun Watsapp ke 013 380 7761

>> Cikpuan, ciktuan janganlah segan yer!

>> Meh pilih, nak order yang mana tu?


----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved