Breaking News
Loading...
Wednesday 26 November 2014

Shaklee Collagen Powder : Membantu menegang dan menganjalkan payudara

Berat nak bincang pasal tajuk ni.

Okay, saya cuba ye.

Alkisah customer pernah tanya saya, dengan nada yang risau..

"Ada tak produk Shaklee yang boleh menegangkan yang dah kendur?"

Saya dapat tangkap dan faham sangat dah. Sebab bukan sekali ditanya soalan yang sama.

Saya faham masalah ini kerap dialami oleh ibu yang menyusukan, atau lebih famous, breastfeeding mummies!

Dilemma sungguh nak cari penyelesaian, yang customer ini pula katanya dah cuba macam-macam, masih dengan hasil yang sama, atau lebih kejam lagi tak berubah apa-apa pun! Dah berhabis hampir ribuan ringgit!

Aduhai, kasihan!

Dah mula risau sebab suami dah complaint. Kata suami beliau, "macam nenek tua lah you"

Hamekaw! Mau tak rasa nak meraung?

Dalam suplemen Shaklee memang ada dirumus khas untuk atasi masalah breast sagging ini. (Taip dalam Bahasa Inggeris nampak lebih sopan kot.)

Bayangkan umur belum pun banyak sangat. Baru aje jejak 30 an, dah dapat title "macam nenek"


Apa yang Shaklee cadangkan untuk atasi kerisauan ini adalah dengan mengambil Shaklee Collagen Powder.

Nampak tak point tu, membantu menegang dan menganjalkan payudara. Sungguh-sungguh saya cadangkan pada customer ini. Cerita A sampai Z sampailah akhirnya dia bersetuju. Cuba sekotak dahulu.

Tak sampai 2 minggu, dia order lagi 3 kotak.

Tak sempat habis 3 kotak tadi, promosi bulan September adalah Shaklee Collagen Powder, terus rembat satu set, beli 6 percuma 1.

Bila saya follow up,

"Memang menjadi weh, thanks sangat sebab beritahu pasal kolagen Shaklee ni"

Boleh tak saya nak buat assumption yang...suami dia dah happy?

Anda ada alami masalah ini tak? Tak kisah la umur berapa pun anda, Shaklee Collagen Powder sangat sesuai diambil oleh orang dewasa. Lelaki dan wanita. Tapi yang lelaki tu dia akan rawat bahagian lain yang berkaitan lah ye.

Kalau nak result yang lebih gempak, biasa saya akan cadangkan ambil bersama Alfalfa Complex.
Selain berperanan untuk membesarkan payudara, Alfalfa Complex juga membantu mengatasi masalah keputihan. Dah tak perlu pakai panty liner lagi, dan yang penting ia bertindak laksana "kacip Fatimah"..faham-faham sahaja lah ye bab yang ini.

Sebab itu kami cadangkan Alfalfa Complex diambil selepas habis tempoh berpantang selepas bersalin. Selain untuk membanyakkan susu badan, Alfalfa Complex akan memelihara kesihatan rahim. In short, yang longgar diketatkan kembali.

Haih, malu jugak nak cerita detail sangat.

Okay, lupa nak tambah. Ada juga kaum suami yang bertanya dan belikan Shaklee Collagen Powder ini sebagai surprise buat isteri. Tapi dia minta jangan beritahu sebab apa suami belanja!

Well, good job!

Sape tak sayang bini oiiii!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved