Breaking News
Loading...
Sunday 17 August 2014

Sembelit ketika berpantang? Ngeri!


Sewaktu berpantang anak pertama dan kedua, saya belum berjumpa dengan Shaklee. Hari keempat baru ada perasaan nak membuang. Perasaan? Sakit gila! Meraung, menangis, minum air banyak pon tak berjaya sangat. Minum air oren pon tak berhasil.

Taknak terkena lagi kesakitan dan kengerian tu, berpantang anak ketiga saya dah pon berShaklee. Dari mengandung dah pon mengamalkan suplemen Shaklee.

Jadi, bila berpantang anak ketiga, Alhamdulillah smooth semuanya, dari bersalin sehinggalah berpantang, sehinggalah menyusukan. Memang berbeza selepas saya ambil Ostematrix. Sungguh saya memang tak mahu lagi dah seksanya nak membuang tu saya lalui lagi. Ngeri!

Mana nak meneran lagi, mana nak jaga jahit luka lagi ye tak?

Anda kalau ada masalah sembelit, tak kisahla mengandung ke, berpantang ke, atau tak mengandung dan tak berpantang sekalipun, sila lah cuba Ostematrix.

Lagipun Ostematrix ini bukan sekadar kalsium, ia juga ada Vitamin D dan magnesium.

Inilah dua ciri yang penting untuk anda survey pil kalsium anda.

Wajib ada Vitamin D dan Magnesium!

So, didoakan selepas anda mengambil Ostematrix, mudah-mudahan tak lagi bermasalah seperti kawan kita dalam gambar ni!
Jimatkan masa di tandas!
Banyak lagi benda lain nak dibuat kan?
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved