Breaking News
Loading...
Wednesday 6 August 2014

Moh KURUS dengan Set Anggun-Langsing-Menawan ini!

Berapa berat anda sekarang? Gemuk? Obes? Nak kurus? Nak cuba Shaklee? Jom saya kongsi satu per satu!
4 sekawan yang MANTAP!

Ada 4 benda yang suka saya nak cadangkan anda ambil sebagai percubaan untuk kurus dengan Shaklee.

  1. Lecithin - berbentuk kapsul dengan ramuan utamanya adalah soya, Lecithin menghalang akumulasi lemak dan mengemulsikan lemak supaya mudah untuk diangkut keluar melalui proses nyahtoksin. Emulsi maksudnya lemak dalam badan kita ni dipecahkan menjadi kecil, so, lagi mudah kan?
  2. Herblax - julap yang lembut, maksudnya anda ambil sekali sekala dan tiada kerap ke tandas macam julap lain yang pernah anda dengar ceritanya. Herblax tak perlu diambil hari-hari! Tahu tak Herblax ni rajinnnnn "sold out" tau? Baik cepat!
  3. Cinch Tea Mix - ini untuk tenaga dan rasa kenyang yang lama. Sepeket boleh dibancuh untuk 2x. Selain manfaat nya untuk kenyang dan tenaga, anda takkan rasa ngantuk bila dah minum Cinch Tea Mix ni. Best kan???
  4. Cinch Shake Mix - yang ini ada 3 perisa yang maha sedap!!! Ada COKLAT, VANILLA dan CAFE LATTE..yang ini dia attack segala geleber dan kasi inch loss kat bahagian badan terutamanya kat peha, lengan dan perut.

Bayangkan ini anda? Tak nakkkkk!!!

Pasti anda teruja nak cuba kan?
Dapatkan dari saya secepat mungkin!
Save nombor saya di smart phone anda sebab kemungkinan besar, anda akan REPEAT ORDER dengan saya, pengedar Shaklee TERHAMPIR anda!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot seliing" di Malaysia ini???
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved