Breaking News
Loading...
Saturday 23 August 2014

Breastfeeding mommies, entry ini KHAS untuk ANDA! Senyummm~

Anda sudah memegang title "breastfeeding mommy"?
Atau, sedang hamil anak pertama dan memang dah pasang niat dan kesungguhan nak jadi "breastfeeding mommy"?
Atau, anda suami kepada dua kategori ibu di atas?

Ini khas untuk anda!

Ya, selepas anda memahami bahawasanya set penyusuan ini akan membanyakkan lagi susu selepas general rules of breastfeeding dipenuhi, maka saya akan kongsikan manfaat suplemen Shaklee ini, which is saya pon dah mencuba dari anak kedua sehinggalah anak yang keempat ini.

Olahan adalah dalam bahasa dan pengalaman saya okay?

Ready?

Kami gelarkan set ini adalah Triple M
"Making More Milks"
Dan saya menggelarkannya,
"Mengah-mengah Menyusu"


  1. ESP - mempercepatkan penghasilan susu ibu, iya benar, breast akan terasa cepat penuh dan jangan lengah-lengah lagi untuk pump atau direct feeding, ESP juga mengurangkan rasa lapar yang melampau selepas sesi penyusuan. Jadi, risiko ibu terlebih berat badan akibat kerap ambil makanan berat, BERKURANG!
  2. Vitalea - oh, saya sangat suka sebab ianya multivitamin, buatkan anda rasa bertenaga, lesu, lemah gemalai tu takde dah! Juga sebagai salah satu imunisasi supaya ibu jangan mudah sangat jatuh sakit.
  3. Vit C Plus - anti-demam! Sebab bila demam, batuk, selsema, susu mudah sangat drop! Jadi dengan Vit C Plus, risiko untuk anda jatuh sakit juga berkurangan. Kalau dah ade feeling nak demam tu, better cepat-cepat ambil Vit C Plus!
  4. Vit B Complex - anti-stress! Iya, seandainya anda stress, susu juga mudahnya drop, sangat-sangat drop tau! Juga berguna untuk mengurangkan masalah migrain. Kebiasaannya saya ambil waktu sebelum tidur, relax je rasanya, dan yang paling penting, esoknya saya tak rasa malas nak bangun. No more snooze!
  5. Ostematrix - pil kalsium dengan Vit D dan Magnesium! Tahu tak kalau breastfeeding memang menyakitkan badan dengan pelbagai aksi dan gaya anak kita menyusu kan? Ouh, sakitnya badan ni kalau bangun tidur pagi tu! Ostematrix ditugaskan untuk fungsi yang ini! Juga, ibu yang menyusukan lebih cepat kehilangan kalsium dek kerana untuk menghasilkan susu badan, kalsium juga diperlukan, dah kalau ibu tu sendiri kalsium cukup-cukup je, pastu transfer pula ke baby..haaa, tu yang sakit satu badan! 
  6. Alfalfa Complex - terkenal dengan membanyakkan kuantiti susu badan, ESP tadi memekatkan susu badan sebab tu baby cepat kenyang. Alfalfa selain membanyakkan kuantiti, pon bagus untuk kesihatan rahim, dan jangan surprise kalau mereka menggelarkan alfalfa ini "kacip Fatimah" versi Shaklee!
  7. Lecithin - ini opsyen sebenarnya untuk ibu yang mengalami masalah berat badan terlebih dek kerana nafsu makan yang susah nak dikawal, iya, saya faham sangat, menyusukan baby ni sangat mudah lapar kan? So, kalau anda terbesar sikit badan tu, ambillah Lecithin! Lecithin juga adalah soy based!
Okay, sharing di atas adalah di bawah skop untuk breastfeeding! Sebenarnya banyak lagi khasiat lain untuk setiap vitamin yang disenaraikan tu.

Masa untuk shopping!

Cari saya ya!


----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved