Breaking News
Loading...
Monday 11 August 2014

Betulke VIVIX boleh buat saya BERHENTI MEROKOK?

Nak sangat stop smoking? Tak rela dah nak bakar duit? Benci dah tengok bibir makin birat dan gigi makin kuning? Dah cuba macam-macam cara tapi masih pegang title perokok tegar? Bini dah bising dan dok perli-perli jadi "penghalau nyamuk"?

Dah pernah dengar tentang VIVIX?
Tapi pernah dengar tak VIVIX punya hebat boleh buat anda "tanggalkan" title perokok tegar???

Taknak cerita banyak lah, jemput baca testimonial pelanggan ini dengan rasa seronoknya emak beliau BERHENTI MEROKOK, ya, dengan VIVIX Shaklee!

Nah, baca ulang-ulang kali pon takpe!

Cepat, dapatkan SEBOTOL dahulu!
Sayangi diri sendiri.
Sayangi orang sekeliling.

Dapatkan VIVIX anda, SEKARANG!

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved