Breaking News
Loading...
Wednesday 23 July 2014

Strok dan kaitannya dengan Vivix


Saya pon tak sangka Vivix mampu mengembalikan kesihatan pesakit strok seperti sediakala! Testimonial ini saya dapat dari group customer kami.Alhamdulillah Allah juga yang menyembuhkan. Wajib berusaha untuk sihat dan serahkan segalanya kepada Allah selepas kita berusaha! Usaha dengan Vivix Shaklee boleh menjadi salah satu pilihan anda.

Shaklee; Always work Always safe Always green

Apakah strok sebenarnya?

Strok adalah serangan otak dan terjadi apabila bekalan darah ke otak terganggu. Otak adalah pusat saraf tubuh, mengawal setiap yang kita lakukan atau fikirkan, di samping mengawal fungsi-fungsi automatik seperti pernafasan. Untuk berfungsi, otak memerlukan bekalan darah berterusan yang membawa oksigen dan nutrien yang amat penting. Apabila saluran darah di dalam otak anda pecah ataupun tersumbat, bekalan darah akan terhenti dan sel-sel otak akan kekurangan oksigen dan nutrien.  Bahagian otak itu mula mati. Anda mengalami strok. Dengan pantas, Dengan senyap. Kerosakan otak menjejaskan deria-deria anda, pertuturan dan pemahaman bahasa. Sebelah tubuh mungkin lumpuh, sikap, corak pemikiran dan ingatan terubah.

Dalam bahasa kampung ialah angin ahmar. Yang saya tahu mulut pesakit boleh jadi herot dan saraf saraf muka juga boleh kelihatan seolah olah lumpuh sebelah. Nauzubillahiminzalik.

Anda ingin ikhtiar dengan Vivix? Jemput untuk bertanya lanjut dan konsultasi percuma selepas belian dibuat.

Siapa lagi yang perlukan Vivix? Entry nya di sini.
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved