Breaking News
Loading...
Tuesday 29 July 2014

Shaklee Collagen Powder, POWER (Part 2)

Susah rasa nak faham apa itu molekul, apa itu Dalton, apa itu jisim kan?

Bahasa saintis iye dak?

Jom tengok gambar! Itulah perumpamaannya bagaimana Shaklee Collagen Powder kami bekerja.


Sangat MUDAH dan CEPAT untuk diserap oleh sistem badan.

Alami, rasakan, nikmati, kulit anda yang baru dengan Shaklee Collagen Powder! 

Beli 3 kotak Shaklee Collagen Powder ANDA LAYAK untuk didaftarkan keahlian PERCUMA, SEUMUR HIDUP!

Teringat kawan says complaint melalui Watsapp,

"Eh, baru peket ketiga ni, kulit aku dah jadi lembut, moist aje..camne nak habiskan sampai peket yang ke-15 ni????"

Beza, MEMANG BERBEZA..dia kata kolagen yang dia makan sebelum ini pon dah habis sekotak masih tak nampak perbezaan!

Jemput order Shaklee Collagen Powder dari saya, pengedar sah Shaklee TERDEKAT anda!


----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved