Breaking News
Loading...
Wednesday 17 January 2018

Lengkapkan Hari Mu dengan Sustained Release Vitamin C Shaklee!


Nak tanya ni, dah ada vitamin C di rumah?

Atau, masih lagi buat perbandingan vitamin C yang dipercayai, dan selamat semestinya?

Nak kan kalau saya kongsikan sumber vitamin C yang saya makan?

Nak cerita dahulu, saya start makan vitamin C ini sewaktu menyusukan anak yang pertama, sekarang anak dah 9 tahun.

Ya, lebih kurang 8 tahun la kiranya kan?

Saya percaya, awak juga perlukan vitamin C yang berbaloi dengan apa yang dibayar bukan?

Tak mahu suka-suka telan tapi khasiat entah ke mana, keselamatan juga tidak diambil kira.

Seperti yang awak tahu, kesemua produk suplemen Shaklee adalah selamat, semulajadi dan berkesan. So, sama lah ceritanya vitamin C yang bakal awak beli ini ๐Ÿ˜€

Sebotol ada 180 biji. Jika ikut keperluan harian adalah 500mg bagi awak yang tiada masalah kesihatan.

Tolak tambah bahagi darab, ya, sebotol adalah untuk 6 bulan.

Harga pula tak sampai pun RM100.

Wow kannnn~

Selepas dah konsisten makan, awak akan rasa tak lengkap keperluan seharian bila tak telan vitamin C ini!

So, jangan tunggu lengah tangguh lagi, boleh dapatkan suplemen vitamin C yang paling digemari ramai ini dari saya ya!

Eh, eh, lupa nak share gambar. Jemputlah cuci mata ya~ ๐Ÿ˜

Nak baca lagi cerita saya pasal vitamin C yang wow ini? Klik sini ya~


----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved